آویز تخت کودک

آویز تخت کودک

آویز تخت کودک

آویز تخت نوزاد یکی از وسایل بسیار زیبا و جذاب سیسمونی است که دارای اشکال متنوع با رنگ‌های شاد و دلنشین می‌باشد و در قسمت بالای تخت نصب می‌شود. نوزاد پس از بیدار شدن با نگاه کردن به آویز تخت سرگرم خواهد شد. وقتی پدر و مادر صاحب فرزند می‌شوند، دیگر مانند قبل وقت آزاد ندارند و برای انجام فعالیت‌های روزانه خود باید به خوبی برنامه‌ریزی کنند. وجود وسیله‌ای مانند آویز کمک زیادی به والدین می‌کند. در صورت عدم نصب این وسیله در بالای تخت نوزاد بعد از بیدار شدن بلافاصله گریه خواهد کرد. برای والدین شاغل امکان نصب این وسیله روی کریر نوزاد نیز وجود دارد. بسیاری از تخت‌های موجود در بازار که برای نوزادان طراحی و ساخته شده‌اند، دارای آویز تخت هستند. آویزهای تخت از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و والدین با توجه به سلیقه شخص خود و همچنین تناسب رنگ آن با وسایل دیگر اتاق نوزاد محصول مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند.

Crib-Toys-buying-guide

زوج‌هایی که اولین نوزاد خود را به دنیا می‌آورند، ممکن است با مزایای آویز تخت نوزاد، آن‌ طور که باید و شاید آشنا نباشند. همانطور که در بخش قبلی نیز اشاره کردیم مهم‌‌ترین مزیت آویز تخت سرگرم شدن نوزاد و کمک به والدین برای انجام امور روزانه است. این وسیله زیبا و دوست‌داشتنی مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت‌.

  • تقویت مهارت نوزاد در ردیابی اشیاء

زمانی که نوزاد به اشکال آویزان شده در بالای تخت خود خیره می‌شود و با چشم‌هایش حرکت آن‌ها را دنبال می‌کند، به تقویت عضلات چشم‌های او کمک زیادی می‌شود و مهارت ردیابی اشیاء نیز در نوزادان به میزان بسیار زیادی تقویت می‌شود‌. عروسک‌های آویزان از آویز تخت به میزان 360 درجه قابلیت چرخش دارند. در واقع والدین با خرید این وسیله کاربردی و مفید به تقویت عضلات چشم نوزاد و تقویت مهارت ردیابی اشکال و اشیاء مختلف کمک خواهند کرد.

  • ایجاد آرامش برای نوزاد با کمک قابلیت پخش موزیک

والدین با خرید نوع موزیکال آویز تخت نوزاد از  سیسمونی روژان می‌توانند به افزایش آرامش نوزاد خود کمک کنند تا با شنیدن موزیک آرام و دلنشین، خواب راحتی داشته باشد. بهبود قدرت شنوایی نوزاد نیز به عنوان یکی دیگر از مزایای آویز تخت موزیکال به شمار می‌رود‌. وقتی موزیک شروع به پخش شدن می‌کند، تمام حواس نوزاد را به خود معطوف می‌کند و والدین به راحتی می‌توانند در این فرصت به کارهای روزمره خود بپردازند.

  • کمک به افزایش هوش نوزاد

همانطور که می‌دانید اتفاق‌ها و فرایندهای موجود در اطراف نوزاد در افزایش هوش او موثر است‌. زمانی که قدرت بینایی و عضلات چشم با نگاه کردن به عروسک‌های آویز تخت نوزاد تقویت می‌شود و شنوایی او تحت تاثیر موزیک پخش شده از تخت‌ آویز قرار می‌گیرد، هوش نوزاد نیز به طور طبیعی افزایش پیدا خواهد کرد. روانشناسان کودک معتقدند دیدن اشکال رنگی، شنیدن موسیقی و حرکت اشیا همگی در تقویت هوش نوزاد تاثیرگذار هستند.

امروزه همه افراد ترجیح می‌دهند که برای خرید همه لوازم مورد نیاز خود از جمله خرید سیسمونی نوزاد به فروشگاه‌های اینترنتی سیسمونی معتبر مراجعه کنند و در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی نمایند. برای خرید بهترین انواع آویز تخت نوزاد با قیمت مناسب و بهترین کیفیت می‌توانید به سایت فروشگاه اینترنتی سیسمونی روژان مراجعه کنید.

در فروشگاه سیسمونی روژان  علاوه بر آویز تخت کودک محصولات دیگری مانند لوازم اتاق کودک، وسایل بهداشتی نوزاد و حمام، لوازم مادر، لباس نوزاد، وسایل سرگرمی و غیره نیز به فروش می‌رسد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *