برند نونا

درباره ی برند نونا

درباره ی برند نونا

برند نونا یکی از برندهای تخصصی در حوزه تولید لوازم مختلف سیسمونی است که تمامی محصولاتش از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد. این برند نی نی لای لای‌های متنوعی را به بازار عرضه کرده که یکی از آن‌ها مدل leaf grow می‌باشد. این محصول اکنون در فروشگاه آنلاین سیسمونی روژان نی نی در دسترس مشتریان قرار دارد. این فروشگاه که در انتها به معرفی بیشتر آن خواهیم پرداخت محصولات مختلف این برند و سایر برندها را در اختیار شما قرار داده است.

m461

نونا nuna برندی است که در حوزه تولید لوازم مورد نیاز کودک فعالیت دارد و شرکت اولیه و اصلی آن در کشور هلند قرار داشته و اولین محصول آن در سال ۲۰۰۷ به بازار عرضه شد که یک نمونه از صندلی غذاخوری کودک بود. برند نونا همواره از آغاز فعالیت خود تاکنون سعی داشته سادگی در طراحی را با ساخت خوش ترکیب لوازم همراه کرده و محصولی کاربردی را تولید و به بازار عرضه نماید. به طور کل طراحان برند نونا همواره سعی داشته‌اند راحتی و آسایش کودک و همچنین استفاده آسان از هر وسیله‌ای را برای والدین در نظر بگیرند. از جمله تولیدات این برند می‌توان به محصولاتی مانند کالسکه، نی نی لای لای مدل نونا، پارک بازی، پشه بند و .. اشاره کرد.

این برند دارای یک تخت و پارک بسیار با کیفیت با قابلیت جمع شدن و باز شدن بسیار ساده و کاربردی برای سفر برای استفاده در هتل و یا حتی در طبیعت می باشد. در ضمن کالسکه های این برند دارای ویژگی فوق العاده ای می باشند. کیفیت و طراحی این محصولات برنده بسیاری جوایز بین الملی طراحی شده اند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *