پد و کیسه آب گرم

مزایا و نحوه ی استفاده ی کیسه آب گرم

مزایا و نحوه ی استفاده ی کیسه آب گرم

کیسه آب گرم، وسیله ی مناسبی برای کودک شما خواهد بود تا دست و پاهای سرد او را گرم کنید. علاوه بر این، این وسیله عالی، گرمای لازم را برای ثابت و سالم نگه داشتن دمای بدن او فراهم می کند. فقط باید مطمئن شوید که برای جلوگیری از هر نوع عوارض جانبی احتمالی، مراحل استفاده ایمنی زیر را رعایت می کنید. کیسه آب گرم، یک وسیله لذت بخش برای کودک شماست و در صرفه جویی زمان به شما کمک می کند.

WhatsApp-Image-2021-09-16-at-20.44.322

برخی از تحقیقات نشان می‌دهند که تأمین گرمای نوزاد به بدن او کمک می‌کند تا کارهای زیادی انجام دهد. برای مثال، کیسه آب گرم به افزایش هورمون اکسی توسین در بدن او کمک می کند و او می تواند مادر خود را در کنارش احساس کند. به همین دلیل، استفاده از کیسه آب گرم برای نوزاد، در زمانی که مادر بیرون از خانه است، ایده بسیار خوبی می تواند باشد.

علاوه بر این، استفاده از کیسه آب گرم به مرور زمان موجب کاهش هورمون استرس نوزاد می شود و حال او را بهتر می کند. پس، این موضوع باعث می شود که نوزاد در طول روز احساس شادی و آرامش بیشتری داشته باشد و کمتر گریه و بدخلقی کند.

کیسه آب گرم به خواب عمیق نوزاد کمک می کند

به طور کلی سعی کنید قبل از خواب نوزاد، رختخواب او را گرم کنید، این روش باعث میشود او خواب عمیقی داشته باشد. این کار هم برای شما و هم برای نوزادتان بهتر است. زیرا کمتر احتمال دارد او شما را در طول شب  از خواب بیدار کند! پس حتماً امتحان کنید، نتیجه عالی می‌بینید.

این کیسه های ساده کاربردهای زیادی، از موارد طبی و کمک به کاهش استرس، تا موارد کاربردی تر (قبل از خواب آن را زیر لحاف خود قرار دهید تا وارد تختخواب سرد نشوید) دارد.

چند مورد از اشتباهات بزرگی که در زمان استفاده از کیسه آب گرم برای کودکتان نباید انجام دهید:

هربار که می‌خواهید از کیسه آب گرم استفاده کنید، در صورتی که این موارد را رعایت کنید، هیچ اتفاق بدی رخ نمی دهد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *