تجهیزات بازی بادی

تجهیزات بازی بادی

تجهیزات بازی بادی

استخر بادی اینتکس بهترین گزینه برای استفاده تمامی افراد در سنین بزرگسال و کودک و نوجوانان هست که میتوان از آن بهره های زیادی برد که یک به یک به آن اشاره میکنیم . انواع استخر بادی مستطیل و دایره یا شش ضلعی و مربع همگی در اندازه های مختلفی مانند شنای کودکان و نوجوانان و آب درمانی افراد بزرگسال در حمام و فضای باز مورد استفاده قرار میگیرند .

55f5472b

استخر بادی در دهه گذشته یکی از محصولات پرطرفدار و پرفروش شرکت اینتکس آمریکا بوده و با تنوع بالایی که دارد نیاز بسیاری از افراد جامعه را برطرف ساخته . به طور مثال در زندگی امروزه بسیاری از کودکان فضای کافی را برای داشتن استخر بتنی و فایبر گلاس ندارند و یا توان پرداخت هزینه های احداث استخر های بزرگ را ندارند و این امر باعث نگرانی والدین شده است که کودکانشان نمیتوانند در طول روز و فصل گرما به آب بازی و سرگرمی بپردازند . از نظر پزشکان شنا و آب بازی به غیر از سرگرمی و ورزش که بر جسم کودک تاثیر زیادی دارد به روحیه شاداب تر آنها نیز تاثیر بسزایی میگذارد .

خواص شنا و آب بازی در استخر های بادی :

استخر بادی شرکت اینتکس دارای مزایای زیادی برای کودکان و نیز افراد بزرگسال هستند و در طولانی مدت فواید بسیار خوبی برای رشد کودکان و نیز درمان افراد بزرگسال و بیمار دارند . انسان برای اینکه از نظر جسمانی و نیز تقویت روح و جسم بتوانند در شرایط مناسبی باشد چند ساعتی را در طول روز به ورزش های آبی که از هیجان های زیادی برخوردار است بپردازند تا از سلامتی کامل برخوردار شوند . البته انواع ورزش های دیگر نیز تاثیر گذار و مفید هستند اما شنا و تفریحات آبی بسیار کامل تر و هیجانی تر میباشد . خواص شنا و آب بازی در استخر های بادی مانند آب درمانی و تقویت عضلات دست و پاها و نیز عضلات ستون فقرات و کمر از مهم ترین خواص شنا و آب بازی محصوب میشوند . انواع استخر بادی با قیمت بسیار ارزانتر از استخر های بتنی و فایبر گلاس تهیه میشوند و نیز در زمان کمی قابلیت نصب و راه اندازی را دارند . برای تهیه و خرید استخر بادی مورد نظر به دسته بندی استخر بادی در سایت سیسمونی روژان مراجعه کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *