شامپو بچه

شامپو بچه و مزایای آن

شامپو بچه و مزایای آن

از آنجایی که نوزادان و کودکان پوست سر و بدن حساسی دارند و به طور کلی هنوز سیستم بدنی آن‌ها در مقابل عوامل محیطی مقاوم نشده است، لذا باید عمدتا از محصولات شوینده‌ای استفاده کنند که به نسبت سایر مواد شوینده بهداشتی بسیار ملایم بوده و از هر گونه آسیب و تحریک پوست و مو کودکان جلوگیری کند. معمولا ترکیبات شامپو بچه کاملا ملایم است، لذا باعث خشکی پوست صورت و مو نمی‌شود و رطوبت آن‌ها را حفظ می‌کند.

best-baby-shampoo-01

استفاده از شامپو کودکانه برای نوزادان فواید زیادی دارد که شامل موارد زیر هستند:

شامپو کودک یک پاک‌ کننده ملایم است.

شامپو بچه مو‌ها را به آرامی تمیز می‌کند و هیچ آسیبی به آن‌ها نمی‌رساند. از آنجایی که حاوی مواد ملایم است، برای مو‌های کودک مناسب است. همچنین سطح رطوبت پوست سر را حفظ کرده و از خشک شدن بیش از حد آن جلوگیری می‌کند.

فرمول شامپو بچه دخترانه یا پسرانه بدون سوزش چشم است.

فرمول شامپو بچه دخترانه یا شامپو بچه پسرانه معمولا طوری طراحی شده است که چشم کودکان را تحریک نکند و بدون سوزش چشم باشد. از این رو کودکان با استفاده از آن دچار ناراحتی و استرس نمی‌شوند. در شامپو کودک از هیچ ترکیب محرک چشم استفاده نشده تا برای کودکان ایمن‌تر باشد. در واقع ترکیبات آن هیچ آسیبی به مو‌ها و پوست سر کودک شما وارد نمی‌کند.

کودکانتان با شامپو کودک، مو‌های نرم‌تری خواهند داشت.

اگر چه مو‌های نوزادان تازه متولد شده نرم و صاف هستند، اما استفاده از شامپوی مخصوص بچه که با فرمول خاصی طراحی شده است، آن‌ها را نرم و صاف‌تر می‌کند. استفاده از شامپو کودک برای مو‌های نوزاد نیز توسط پزشکان متخصص کودک توصیه می‌شود.

شامپو بچه دخترانه یا پسرانه رایحه‌ای دلپذیر دارد.

استفاده از شامپو بچه روی مو‌های کودک عطری مطبوع به جا می‌گذارد. رایحه شیرین، زیبایی و جذابیت کودک را بیشتر کرده و پوست سر را خوشبو می‌کند.

شامپو دخترانه یا پسرانه، از خشکی مو‌ها جلوگیری می‌کند.

استفاده از شامپو کودک خطر تحریک و خشکی مو‌های کودک را به حداقل می‌رساند. همچنین از ایجاد هر نوع قرمزی روی مو‌های کودک جلوگیری می‌کند.

خرید شامپو و نرم‌ کننده کودک

در هر حال شما باید از شامپو بچه برای مو‌های نوزادان و کودکان خود استفاده کنید تا مو‌هایشان نرم و لطیف شوند. به منظور خرید شامپو کودکانه می‌توانید از بین محصولات ذکر شده یکی را انتخاب کنید و مو‌های زیبا را به کودک خود هدیه دهید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *