جامپر کودک

جامپر کودک چیست ؟

جامپر کودک چیست ؟

این روزها والدین به دلیل مشغله کاری زیادی که دارند بیش از گذشته احتیاج به زمانی برای آرامش و استراحت کردن دارد، اما در صورتی که صاحب نوزاد کوچک باشند، این کار به نظر غیر ممکن می آید!

اما با وجود وسایل سرگرم کننده ای مانند جامپر کودک، والدین می توانند آنها را برای مدت کوتاهی (در حد 15 الی 20 دقیقه) به حال خود رها کنند تا نوزاد با جامپر سرگم شود و والدین بتوانند کمی استراحت کنند یا به کار دیگری مشغول شوند.

baby-jumper

مزایای استفاده از جامپر

هر والدینی برای انجام کارهای روزمره یا استراحت، به زمان احتیاج دارند و جامپر کودک راهی عالی برای سرگرم کردن کودکان هستند.

اکثر نوزادان از پرش در یک جامپر لذت می برند و این وسیله دقیقا همان جایی است که می توان برای چند دقیقه نوزاد را ترک کرد اما هرگز فراموش نکنید که اعتدال را در این موضوع رعایت کنید.

مضرات استفاده از جامپر برای کودکان

همانطوری که اشاره شد جامپرها برای مدت کوتاهی (15 الی 20 دقیقه، دو بار در روز) برای کودک بسیار سرگرم کننده هستند اما در صورت استفاده طولانی مدت یا مکرر، برای رشد طبیعی اسکلتی و عضلانی کودک خوب نیستند.

خطرات احتمالی استفاده از جامپر کودک شامل موارد زیر است:

  • نوزاد به چارچوب در می خورد، انگشتانش را فشار می دهد یا به پشت خم می شود و می افتد.
  • خرابی مکانیکی دستگاه
  • یک خواهر یا برادر بزرگتر که مشغول بازی است و به طور تصادفی جامپر را هل می دهد.

استفاده از جامپر برای کودک می تواند برای لحظاتی او را سرگرم کند و به شما این فرصت را بدهد تا لحظاتی را استراحت کنید. اما فراموش نکنید که استفاده از این وسیله درست همانند سایر لوازم کودکان و نوزادان، احتیاج به رعایت کردن نکات ایمنی و مراقبتی به هنگام استفاده است که بسیار مهم است تا نسبت به آن ها آگاهی داشته باشید.

علاوه بر جامپر کودک، تاب کودک نیز یکی از وسایل سرگرم کننده و پر طرفداری است که می توانید آن را برای کودک تان تهیه کنید تا فرزند دلبندتان لحظات شاد و آرامی در خانه سپری کنند، جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمای خرید تاب کودک خانگی به مقاله مرتبط (خرید تاب کودک خانگی) مراجعه نمائید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *